3. 11. 2013

v galérií 19 na výstave ARTbrut!

Návšteva výstavy ART BRUT na Slovensku v Galérii 19!
Serenádu skomponoval  hudobný skladateľ Joseph Haydn, pôvodom z Rohrau.
Na mobil nás nakrútila animátorka Kamila,  ktorá je rovnako ako my, pôvodom z Vrakune.
(s Radanou spievala aj v školskom zbore Žitavanka)

Kamila:


p.s.1 Autormi výtvarných diel Art brut sú ľudia so skúsenosťou s duševnou poruchou a s mentálnym postihnutím.
p.s.2 Kto natočí lepšie artbrut promo video, dostane najnovšiu knihu básni Ruženky Šípkovej V pôvodnom znení s pilulkami", 
z ktorej bude autorka čítať 5.11. o 17:00 v Galérii 19!

ukážka Ruženkiných básni (a tu):

je krásne cestovať
rýchlikom do fantázie
len si treba predtým zistiť
ako idú spoje naspäť


papierovisko
mám vo svojej izbe
strašný neporiadok
všade kopy papierov

už aj moje výmysly
majú problém
kade chodiť


ironická
v knižnici 
som študovala
najnovší atlas
plemien sliepok

zo srdca 
mi spadol kameň

nenašla som tam
svoju fotku

4 komentáre:

  1. jééj jéééj dievčtá, vy ste šikuľky!
    intelektuálne som narástla aspoň o 3 centimetre!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravím,
    ak by to bolo možné, rada by som Vám o tejto výstave položila pár otázok. Vedeli by ste mi prosím na Vás posunúť kontakt (napr. mailovú adresu) ? Bola by som veľmi vďačná :)
    PS : video je vynikajúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Náš mail je pre budúcnosť prstskrz@gmail.com. Otázky zodpovedané. Posielam.
      R

      Odstrániť