17. 10. 2011

AKO VZNIKALI POMARANČE


Martina je super! A to nie za to, že je modelka a má kvalitné zuby, ale za to, že je dobrá režisérka. A o tom presvedčí každého s kým spolupracuje,... asi to bude trochu aj tými muffinami, ktoré štábu vypeká.. ale inač všetko z vážnosťou.
A objavuje talenty..... Napríklad mňa. Mala som ozaj radosť, keď sa priznala, že má rada moje zaprdené poviedočky a nech ich prepíšem na scenár. Myslela som si, že k tomu bude stačiť jedna depresia a nočná lampa a scenár bude na svete. Martina ma však prefackala realitou a dala mi ho zo päť krát prepísať, aby mal ako takú podobu scenára. Vtedy som ju fakt nemala rada, no nakoniec si ma kúpila tými muffinmi a tiež hlavnou rolou, ktorú mi vo filme dala.

Mám veľmi rada Radanine písačky a som sa jej priznala... že ich chcem na film!
Tak som ju nachovala muffinami a veľmi rýchlo jej nimi zalepila ústa, aby príliš nekričala., pretože potom som jej tie zaprdené poviedočky polepila, prelepila a potom ešte ju samu nútila všetko to zošiť. A to je veru nie je ľahké, takto svoje deti operovať.
Mesiac sme si vymieňali 2 kilometrové maily. Občas 3 kilometrové. Radana je super! Scenáristka. 
A tiež má kvalitné zuby (....na modelku) .P


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára